Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců.
Nevztahuje se na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.
Postup v případě objednaného zboží objednatelem a jeho vrácení:
Ojednaný zboží, který vyžaduje montáž (nábytek, interiérové vybavení, hřištní elementy apod.) Je možné vrátit pouze v případě, že spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží a je povinen uhradit náklady na opravu a uvedení do původního stavu, resp. hodnotu snížení ceny zboží.
Zboží je možné vrátit max do 14 dní.
Pokud bylo zboží dodáno naší společností, je možné jej vrátit pouze v den dodání.
Nesprávně objednané zboží objednatelem, představuje:
a) Rozměrově nevyhovující nábytek, interiérové vybavení, hřištní elementy apod.
b) Nesoulad rozměrů vzájemně souvisejících nábytkových elementů, např. typ skříněk, typ dvířek, zásuvek, poliček apod.
c) Nesoulad rozměrů vzájemně souvisejících elementů z jiných nábytkových kategorií, např. přikrývky, polštáře a povlečení k nim apod.
d) Nevyhovující prostorová orientace nábytku, interiérového vybavení
e) Barevné provedení - zboží objednané objednatelem omylem v jiné barvě
Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám Vám budou zpětně uhrazeny (na vyžádání) v případě uznání reklamace. Každou reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu do 30 dnů.
Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na reklamace@nomiland.cz